• يکشنبه ١٩ آذر ١٤٠٢-٢١:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٨١
آقامیری مطرح کرد:

پاسخ به مطالبات و دغدغه‌های شهروندان در دیدارهای مردمی مسجد محور

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد فائق محله ایران منطقه ۱۲ با شهروندان دیدار کرد و در جریان مشکلات و مطالبات آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری به همراه وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ با حضور در مسجد فائق ضمن برپایی صد و سی و نهمین نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور، با نمازگزاران و حاضران در این مسجد به صورت چهره به چهره دیدار کرد.

️رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در این نشست ضمن دریافت درخواست‌ها، مشکلات و دغدغه‌های شهری مردم، جهت حل مشکلاتشان، به ارشاد و راهنمایی‌های لازم مراجعه‌کنندگان پرداخت و در رابطه با تسهیل در رفع دغدغه‌هایشان دستوراتی را صادر کرد.

️او در رابطه با جزئیات دیدار مردمی برگزار شده، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مستمر ما در بخش‌های مختلف بویژه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور، ارتباط مستقیم با مردم است که یک فرصت بسیار مناسبی است که ضمن حضور مسئولان شهری در مساجد که محل تجمع مردم است و معمولاً مشکلات خود را در مراجعه به مسجد به مسئولان بیان می‌کنند؛ در همان جا به مشکلاتشان رسیدگی می شود.

️آقامیری تصریح کرد: مشکلاتی که مردم بیان می‌کنند پس از دریافت به بخش‌های مختلف و دستگاه‌های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع می‌شود.

️او اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است به مطالبات و دغدغه‌های مردم که در دیدارهای مردمی با مسئولان شهری بیان می‌کنند، پاسخ داده شود.️وی افزود: این دیدارهای مردمی به صورت مستمر و متوالی برگزار می شود و مردم نیز بدانند که مسئولان شهری دغدغه احقاق حق آن‌ها را دارند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: